הליכוד כמרקחה • "המרכז ויתר על זכותו בעבר, יש לזה סיבה"

    שלמה בן יוסף No Comments on הליכוד כמרקחה • "המרכז ויתר על זכותו בעבר, יש לזה סיבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר וועדת הכנסת ח"כ דוד ביטן מהליכוד שוחח הערב עם אבי מימרן במהדורה המרכזית של קול חי. לדבריו "המרכז עצמו ביטל את זכותו להצביע ולבחור וכנראה יש לזה סיבה".

    "ההצעה שלנו היא ההצעה העדיפה ביותר" קובע ביטן שאומר כי "אין ניתוק בין השטח לבין הנבחרים. גם בשיטה של המרכז יש הוצאות כספיות. אני חבר מרכז מאז 1984 ואני יודע מה אני מדבר".

    לדבריו הכיוון היום הוא על הבחירות הבאות: "צריך שיהיה ליכוד חזק ומגובש. מאה איש מקלקלים לכל חברי המרכז. והם הלוחמים הגדולים היום להחזיר את ההצבעה למרכז. הם עשו נזק בעבר ויעשו נזק בעתיד".

    לשאלת המראיין עד כמה מתפקדי הליכוד מצביעים בקלפי ליכוד אמר ביטן כי תלונות היו מאז ומעולם אבל צריך לזכור כי עיוותים ניתן ליצור בגוף קטן יותר. 800 חברי מרכז עברו לקדימה בזמן שרון אבל נשארו לבחור את הרשימה לכנסת.

    גם ראש עיריית דימונה בני ביטון מגבה את הצעתו של נתניהו. "זה משלב הכל, גם חברי המרכז יקבלו כח וגם המתפקדים חזקים".

    לעומתם, אורי פרג', חבר מרכז ויו"ר סניף הליכוד בפתח תקווה טוען בשיחה עם מימרן כי שיטת הבחירות מסואבת. 130 אלף מכתבים שולח מועמד וזה כבר 200 אלף ש"ח. אנחנו נבחרנו על ידי מתפקדי הליכוד להיות חברי מרכז ועלינו לבחור את הנציגים.

    "אם יש תלונות על סיאוב אפשר להקים וועדת אתיקה שבה כל אחד שמסואב יוציאו אותו מהמרכז" מטעים פרג'. "עד לפני יומיים לא הייתה רשימה, הכל היה מלא בעתירות. כבר שכחנו?"

    ופה החל הויכוח.

    ביטון: כבר שכחנו את מפקדי הארגזים?

    פרג': נבחרנו על ידי הציבור כדי להיות במרכז.

    ביטון: ראש הממשלה הביא לבד 30 מנדטים, הוא והמטה המצומצם שלו. יש לנו חשיבות איך אנו נראים בחוץ. כבר שרון זרק את המפתחות והלך.

    פרג': אז מה נראה לך שראש הממשלה ילך הביתה?

    ביטון: אנשים התפקחו. הבינו שיש יותר מדי כח לחברי המרכז וזה יכול להשחית.

    פרג': אתה נהיה מחויב לטייקונים כשכל דבר עולה המון כסף.



    0 תגובות